1 mrt 2011



Vorig jaar maakte ik tijdens Flanders Horse Expo kennis met mede standeigenaar Yoke Vliegen. Yoke is eigenaresse van Atelier 't Kleipötsje en maakt prachtige kunstwerken van paarden. Na onze tweede ontmoeting tijdens Horse Event heb ik Yoke gevraagd om een aantal beeldjes te maken van gangenpaarden. Afgelopen weekend werden deze tentoongesteld tijdens Flanders Horse Expo en ik was dan ook razend benieuwd naar het resultaat.

In één blikopslag herkende ik onze Ravi. Wat een pracht stuk! Natuurlijk mocht hij nog pronken tijdens de beurs maar na afloop ging dit beeld mee naar ons huis waar hij een prachtig plekje heeft om in de kijker te staan. Ook de andere beeldjes waren uniek maar in mijn verliefde ogen is niemand mooier dan onze Raaf. Later dit jaar zullen er meer gangenpaardenbeeldjes gemaakt worden in een iets kleiner formaat. We houden je op de hoogte!