21 feb 2010

Beren update

Het is bijna 2 maanden geleden dat Beer ons gezin kwam binnenwandelen. Zijn koddige lijf met korte pootjes en vrolijk omhoogstaande oren brengen elke keer weer een glimlach op mn gezicht. Iedereen is gek met hem.

De honden ravotten met elkaar dat het een lieve lust is. Dat ik na afloop 6 x 4 poten moet schoonmaken en vele buikjes (dat krijg je met laagbenige honden) lijkt hun niet te deren. Muzby moest even slikken toen hij ontdekte dat Beer minstens zo slim is als hij. Een tak krijgt hij niet zomaar afgepakt want de Beer is razendsnel in het omdraaien en dat is maar goed ook, want Muzby heeft eindeloze energie en die wordt op deze manier goed gebruikt.

Toegegeven, 6 honden is erg veel en kost het nodige werk maar je krijgt er ook veel plezier en liefde van terug.

Onderstaand plaatje deed me wel afvragen wie, wie nu achterna zit. Ik geloof niet dat ik het goed begrijp en vraag me stellig af of zij het zelf eigenlijk wel wisten...