21 dec 2009

Dreams are nothing unless...

Al jaren ben ik telkens smoorverliefd als ik een Welsh Corgi tegen het lijf loop. Wat zijn dat toch een leuke honden!

Vorig jaar tijdens het ETWHA EK maakte ik dikke vrienden met de Corgi die op het secretariaat zat. Ik dreigde hem te ontvreemden maar ja, dat gaat dan toch weer wat ver... In oktober eiste Minnie mijn aandacht op en viel ik als een blok voor haar charmes. Notabene een uur voordat ik haar ontmoette biechtte ik nietsvermoedend mijn voorliefde voor Corgi's aan Oscar op. Ondanks dat we meer dan voldoende honden hadden, zou ik graag 'ooit' nog een Corgi in ons gezin willen hebben. Minnie was beschikbaar voor adoptie en oei, oei, oei! Ze zat al in de auto om mee naar huis te gaan en Muzby had haar ook al goedgekeurd. Helaas mocht het niet zo zijn maar inmiddels was de wens zo hoog aangewakkerd dat deze omontkeerbaar was.

Elk vrij moment struinde ik internet af op zoek naar een Corgi. Niet noodzakelijk een pup, liever nog een wat ouder exemplaar die een goed thuis zocht en (heel belangrijk) in onze roedel honden zou passen. En zo trof ik Beer... een 3 jarige Cardigan reu op zoek naar meer aandacht en vooral een lekker buitenleven. Nou, dat treft!

Oscar heeft wel 10x moeten slikken voordat hij instemde. Gelukkig begrijpt hij mij als geen ander. Ik mag me gelukkig prijzen met zo'n partner en dat doe ik ook! Beer komt begin januari kennismaken en ik weet zeker dat hij zich hier prima thuis zal voelen!

Dreams are nothing, unless you go out to make them happen..